Edward Russell-Walling sa v publikácii zamýšľa nielen nad otázkou, či je manažment umením, alebo vedou, ale predstavuje aj najzaujímavejšie pojmy, definície a prípadové štúdie tejto oblasti. Odpovedá na otázky, čo je bilančná karta, benchmarking, stratégia modrých oceánov, obchodná značka, kľúčová kompetencia alebo čo sa skrýva pod spoločenskou zodpovednosťou podniku, čo odhaľuje skúsenostná krivka a čo naznačuje päť konkurenčných síl, dlhý chvost, bod zvratu, či Six Sixma prácu uľahčuje alebo komplikuje; jednoducho ponúka 50 myšlienok, ktoré priblížia podstatu manažmentu.
Autor |
Edward Russell-Walling |
---|---|
Séria | 50 myšlienok, ktoré by ste mali poznať |
Jazyk | slovenský |
Väzba | tvrdá s prebalom |
Počet strán | 208 |
Formát | 17 x 20 cm |
EAN | 9788055604190 |
Prekladateľ | Svetlana Valigurská |
Edícia |
Ekonómia, manažment, marketing, reklama |