História západnej reklamy je dlhá, čomu nasvedčuje aj fakt, že Francúz Théophraste Renaudot umiestnil prvú reklamnú správu do La Gazette de France už v roku 1630. Kniha, rozdelená chronologicky na kapitoly, zachytáva vývoj reklamy a reklamného priemyslu. Skúma legendárne kampane a značky modernej histórie reklamy a dopĺňa ich neobyčajnými anekdotami a komentármi, ktoré pomáhajú objasniť historický kontext a význam každej z kampaní. Nájdete tu napríklad aj jednu z prvých reklám Coca-Coly, či spôsob, akým boli na reklamné účely použité umelecké diela majstrov ako Picasso a Magritte.
Autor |
Stphane Pincas Marc Loiseau |
---|---|
Jazyk | český |
Väzba | tvrdá s prebalom |
Počet strán | 336 |
Formát | 23,7 x 27,9 cm |
EAN | 9788073912666 |
Prekladateľ | Pavel Brožek |
Edícia |
Ekonómia, manažment, marketing, reklama |