Hoci sa počiatok módnej fotografie datuje do konca devätnásteho storočia, o skutočnej fotografii nemožno hovoriť skôr než okolo roku 1920, keď časopisy ako Vogue a Vanity Fair začali najímať fotografov na portréty a módne fotografie na svoje vtedy čiernobiele a nie príliš kvalitné stránky. Pri pohľade na zažltnuté stránky týchto časopisov je zaujímavé, že imperatívom komerčnej kvality obrázku zostáva krása a elegancia - hoci sa estetika časom mení. Móda a reklama sú i kronikou doby. Aj prostredníctvom nich možno sledovať stopy vývoja nielen estetického cítenia, ale aj fotografickej techniky.
Autor |
Magdalene Keaney |
---|---|
Jazyk | český |
Väzba | tvrdá |
Počet strán | 176 |
Formát | 250 x 250 |
EAN | 9788072099825 |
Prekladateľ | Marek Postler |
Edícia |
Móda Ekonómia, manažment, marketing, reklama |