Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. So svojím typickým, prenikavým štýlom analyzuje problémy, ktorým dnes čelia firmy, kritizuje ich chybné kroky a chváli tie, ktoré v našom novom svete efektívne budujú značky. Zároveň sa zamýšľa nad budúcnosťou brandingu. Táto kniha je nenahraditeľná pre každého, kto sa zaujíma o marketing, obchod alebo súčasnú kultúru.
Autor |
Wally Olins |
---|---|
Jazyk | český |
Väzba | flexi |
Počet strán | 208 |
Formát | 16.5 x 23 cm |
EAN | 9788075290472 |
Prekladateľ | Petr Havlíček |
Rok vydania | 2016 |
Edícia |
Grafický dizajn Produktový dizajn |