Aktivita
What is Branding

What is Branding


31,50 €
Momentálne nedostupné

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject. It explores the process of branding, and shares insights that can be applied to practical challenges. Outlining the components of branding (positioning, storytelling, design, price, and relationships), what it can be applied to, and what it can achieve, "What is Branding?" Will help ensure the success of branding for any product, service, person, or place. Case studies included in the international portfolio of campaigns explain what makes them work, why they matter, and what can be learnt from them. Analysis focuses both on design know-how and on theory, looking at how professionals wrestle with abstract notions of perception, culture, and love while at the same time solving the nuts-and-bolts problems of package design, sign making, and web technology.


Podrobnosti

Autor Matthew Healey
Vydavateľ RotoVison
Jazyk anglický
Väzbatvrdá
Počet strán256
Formát220 x 170
EAN9782940361458
Edícia Grafický dizajn

Autor

Matthew Healey

Ďalšie knihy autora z oddelenia Knihy v slovenčine a češtine

Co je branding

Co je branding

Matthew Healey
17,92 €
Momentálne nedostupné

Ďalšie knihy autora z oddelenia Knihy v angličtine

Deconstructing Logo Design

Deconstructing Logo Design

Matthew Healey
33,95 €
Momentálne nedostupné

Podobné knihy

Graphic Design Bible

Graphic Design Bible

Theo Inglis
33,50 €
October 3, 2023 (predobjednávka)
The Beauty of the Hebrew Letter

The Beauty of the Hebrew Letter

Izzy Pludwinski
42,50 €
Momentálne nedostupné
Sagmeister: Made You Look

Sagmeister: Made You Look

Stefan Sagmeister, Peter Hall
51,95 €
Momentálne nedostupné
Map Design toolbox

Map Design toolbox

Alexander Tibelius
45,00 €
Momentálne nedostupné
nendo: 2016-2020

nendo: 2016-2020

nendo
125,00 €
Na sklade
Essential Elements for Brand Identity : 100 Principles for Designing Logos and Building Brands

Essential Elements for Brand Identity : 100 Principles for Designing Logos and Building Brands

Kevin Budelmann, Yang Kim, Curt Wozniak
23,50 €
Momentálne nedostupné

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!