Aktivita
Optic

Optic

Optical effects in graphic design

32,95 €
Na sklade

Optic explores optical effects in contemporary graphic design. Some art forms have had more of an impact on the language of graphic design than others, but not many have helped contribute the same dynamism, energy and vitality as Op Art. Graphic designers today are rediscovering the optical art of the 1960s with delight, revelling in its experimentation and unexpected outcomes.

It is the purpose of Optic to attempt a survey of optical effects in graphic design and to help distinguish their various forms. Cover features an applied spinning optical disc, with three different colourways (green, yellow and grey) - orders will be selected at random.


Podrobnosti

Vydavateľ Counter-Print
Jazyk anglický
VäzbaPaperback / softback
Počet strán200
Formát192 x 266 x 17
Hmotnosť792
EAN9781915392060
Rok vydania2023
Edícia Grafický dizajn

Podobné knihy

For the Voice

For the Voice

Vladimir Mayakovsky
69,00 €
Momentálne nedostupné
Know Your Onions: Corporate Identity

Know Your Onions: Corporate Identity

Drew de Soto
23,50 €
Na sklade
The Illustration Idea Book

The Illustration Idea Book

Steven Heller, Gail Anderson
15,95 €
Momentálne nedostupné
Scenographics

Scenographics

Wang Shaoqiang
65,00 €
Momentálne nedostupné
Fast Company Innovation by Design

Fast Company Innovation by Design

Stephanie Mehta, Editors of Fast Company
37,50 €
Na sklade

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!