Aktivita
Big Type

Big Type

Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis

25,95 €
Na sklade

'Big Type' explores graphic design and identity work where the emphasis is on typography. The visual landscape in which today's designers are contributing to is very cluttered and the digital world alone is so vast, that sometimes it feels hard to make your voice heard amongst all the noise. The work on show within this book examines how designers can produce work that stands out and cuts through the noise.

It showcases a fascinating direction in graphic design, forged by a collision of technology, typography and trends which is creating new and exciting results. This book is available in blue, green of grey; books are shipped to customers at random.


Podrobnosti

Vydavateľ Counter-Print
Jazyk anglický
Väzbamäkká
Počet strán224
Formát191 x 267
EAN9781838186579
Rok vydania2022
Edícia Grafický dizajn

Podobné knihy

Advertising for People Who Don't Like Advertising

Advertising for People Who Don't Like Advertising

28,99 €
Momentálne nedostupné
History of British Magazine Design

History of British Magazine Design

Anthony Quinn
44,50 €
Momentálne nedostupné
Design Elements Form and Space

Design Elements Form and Space

Dennis Puhalla
18,99 €
Momentálne nedostupné
Playful Graphics

Playful Graphics

Shaoqiang Wang
37,50 €
27.01.2020 (predobjednávka)
One Show Interactive

One Show Interactive

62,74 €
Momentálne nedostupné

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!