Aktivita
Colour Clash

Colour Clash


25,95 €
Momentálne nedostupné

Colour is one of the essential elements of many branding designs. It can help give an identity personality and warmth, express emotion, communicate messages in an unconscious and subtle way and it can keep or navigate the viewer's interest, drawing the eye and making elements stand out. This book explores colour palettes in graphic design that surprise, engage, challenge and grab our attention - the combinations that maybe shouldn't work but just do.

These are palettes that break the established rules and laws we have been taught about colour theory and remind us that colour can be fun as well as meaningful.


Podrobnosti

Vydavateľ Counter-Print
Jazyk anglický
Väzbamäkká
Počet strán200
Formát493 x 258
EAN9781915392053
Rok vydania2023
Edícia Grafický dizajn

Podobné knihy

American Corporate Identity 2009

American Corporate Identity 2009

David E. Carter
41,95 €
Momentálne nedostupné
Logo Modernism

Logo Modernism

Jens Muller, R. Roger Remington
64,50 €
Momentálne nedostupné
Jean Jullien

Jean Jullien

59,95 €
Momentálne nedostupné
New Packaging Design

New Packaging Design

Janice Kirkpatrick
31,95 €
Momentálne nedostupné
Graphic Design : A History

Graphic Design : A History

Stephen J. Eskilson
39,99 €
Momentálne nedostupné
Anna Kulachek

Anna Kulachek

25,95 €
24.10.2024 (predobjednávka)

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!