Aktivita

Milk vydáva svetový magazín o dizajne a biznise

Bratislavské štúdio Milk nedávno vydalo piate číslo nezávislého magazínu o dizajne a biznise.
Milk vydáva svetový magazín o dizajne a biznise

Backstage Talks je magazín plný úprimných rozhovorov so svetovými dizajnérmi, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a skúsenosti kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.

V najaktuálnejšom čísle – Backstage Talks 5 – sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Nájdete v ňom 12 dlhých rozhovorov:

- Ilustrátor Jean Jullien radí, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami.

- Galil Bichler hovorí o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne.

- Rory Sutherland z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy pripomína, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne.

- Eddie Opara, partner z newyorskej pobočky svetovej dizajnovej firmy Pentagram vysvetľuje, prečo je dizajn o tvorení systémov, nie o riešení problémov.

- Austrálska grafická dizajnérka Suzy Tuxen hovorí, že kultúra nadčasov vytvára len ilúziu efektívnej práce.

- Dizajnérka, filmárka a partnerka Pentagramu v Londýne, Marina Willer poukazuje na to, aké dôležité je niekedy spomaliť tempo v živote aj v tvorbe.

- Jenni Rommaniuk, ktorá už niekoľko dekád skúma, čo robí úspešné značky úspešnými vraví: “Ak neviete vašu úspešnosť preukázať, prečo by vám mal niekto veriť?”

- Dizajnér novín Francesco Franchi vraví, ako vidí budúcnosť tlače.

- Graham McAllister, ktorý skúma zážitky z videohier, opísal ako pomáha firmám dizajnovať zábavu a prečo si aj veľa drahých hier nezíska záujem hráčov.

- Lance Wyman, ktorý v 70. rokoch priniesol symboly do orientačných systémov pre mestá, verejnú dopravu aj Olympiádu v Mexiku, pripomína dizajnérom, že pointa sa nesmie stratiť vo forme.

- Lou Downe radí, ako môžu štáty zlepšiť svoje digitálne služby a ušetriť.

- ReD Associates je konzultačná firma, ktorá pre svojich klientov vytvára a analyzuje etnografické výskumy na vedeckej úrovni. Rozprávali sme sa o dôležitosti správnych otázok a hľadaní cesty v náročných časoch.

 

Môžete sa tiež tešiť na eseje, rýchle tipy, či naše obľúbené rubriky “To the point,” kde sa deviatich ľudí, ktorých obdivujeme, pýtame, ako manažujú svoj čas, a “Hidden gem,” kde nášmu globálnemu publiku prezentujeme osobnosti lokálnej kreatívnej scény — tentokrát Vladimíra Dedečka.

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!